AirAsia Dan LINE Malaysia Bawa Watak LINE Malaysia Terbang Ke Angkasa

AirAsia Dan LINE Malaysia Bawa Watak LINE Malaysia Terbang Ke Angkasa
Syarikat AirAsia, yang merupakan salah satu syarikat penerbangan Kos Rendah terbaik di dunia selama enam tahun berturut-turut telah melancarkan pesawat terbarunya yang menampilkan warna LINE dan lukisan watak-watak LINE Malaysia seperti Brown, James, arnab, Leonard, Sally, Boss, Jessica dan Edward. 
Majlis pelancaran ini disempurnakan oleh Spencer Lee, Ketua Komersial AirAsia Berhad dan EJ Lee, Naib Presiden Kanan LINE Plus Corporation eksklusif untuk media dan blogger dari Malaysia, Thailand dan Singapura. Yang unik untuk LINE Malaysia, tidak seperti liveries pesawat lain, dalaman pesawat LINE juga akan dihiasi dengan watak LINE. Airbus A320 akan memberi perkhidmatan laluan AirAsia dari seluruh rantau ini merangkumi lebih daripada 22 buah negara.

“Komunikasi adalah sentiasa ciri utama untuk LINE. Sekarang kita bukan sahaja dapat berkomunikasi dengan pengguna kami dalam LINE, tetapi melalui pesawat LINE pertama kami untuk semua pelancong AirAsia juga. Aksara LINE kami adalah sangat popular di Malaysia, terutama Brown dan arnab. Memasuki pesawat udara yang penuh dengan unsur-unsur LINE membuat perjalanan lebih menarik dan menyeronokkan berbanding sebelum ini, “tambah oleh EJ Lee, Naib Presiden Kanan, LINE Plus Corporation.
Sempena deng LINE livery itu, AirAsia akan memberi ganjaran kepada semua rakan-rakan LINE & AirAsia LINE dengan promosi eksklusif dengan harga dari serendah RM39 sehala ke destinasi menarik seperti Nanning, Johor Bahru, Lombok, Siem Reap dan banyak lagi dari 21 – 23 November 2014, dengan tempoh perjalanan dari 5 Januari – 30 April 2015. Setiap tempahan yang dibuat dalam tempoh promosi ini bersama-sama dengan bagasi 20kg akan diberi ganjaran dengan Mata BIG dua. Untuk mendapatkan akses kepada promosi ini, peminat perlu mengikuti akaun rasmi LINE AirAsia (LINE ID: AirAsia). Satu set baru #AirAsiaLINE Pelekat boleh didapati untuk memuat turun secara percuma bermula dari 25 November 2014 dan seterusnya untuk peminat AirAsia & LINE di Malaysia dan Singapura. Peminat boleh menambah akaun-akaun rasmi AirAsia LINE melalui: Malaysia (LINE ID: AirAsia), Singapura (LINE ID: AirAsiaSingapore) dan Thailand (LINE ID: AirAsiaThailand).
Bersempena dengan pelancaran set kedua AirAsia pelekat pada 25 November 2014, AirAsia akan menendang off dengan media sosial AIRASIA LINE-seekor pertandingan! Peminat perlu mengemukakan gambar seekor mereka yang menyerupai pelekat AirAsia LINE dalam tindakan, bersama-sama dengan #AirAsiaLINE hashtag pada Instagram dari 25 November-7 Disember 2014. The entri foto 50 seekor akan menerima sepasang anak patung watak LINE eksklusif. Peserta akan dikehendaki mengikuti AirAsia pada LINE dan memuat turun set pelekat untuk menyertai peraduan ini.
Aplikasi LINE boleh didapati untuk dimuat turun pada iPhone, telefon Android, platform Windows, Nokia Asha dan Blackberry.
Juga menginap dikemaskini dengan AirAsia promosi terkini dan aktiviti melalui Twitter (www.twitter.com/AirAsia) dan Facebook (www.facebook.com/AirAsia).

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s